Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016

"Βόμβα" Ολάντ: Δεν θα είμαι υποψήφιος στις προεδρικές εκλογές του 2017

Ο Φρανσουά Ολάντ ανακοίνωσε στο διάγγελμα του, λίγο μετά τις 21.00 (ώρα Ελλάδος), ότι δεν θα θέσει υποψηφιότητα στις προεδρικές εκλογές του 2017.

"Η εμπειρία μου προσέφερε την ταπεινότητα που είναι απαραίτητη στην δημόσια δράση. Η εξουσία δεν με έκανε να χάσω την ευκρίνειά μου. Σήμερα, έχω συνείδηση των κίνδυνων που θα είχε μια κίνηση, η οποία δεν θα συσπείρωνε τους πάντες γύρω από το όνομά μου. Ετσι, αποφάσισα να μην είμαι υποψήφιος για μια νέα θητεία", δήλωσε ο αρχηγός του κράτους της Γαλλίας, 62 ετών, η δημοτικότητα του οποίου είναι εξαιρετικά χαμηλή.

Όπως τόνισε: "Αποσύρομαι από τη διεκδίκηση μία δεύτερης θητείας. Δεν πρόκειται να είμαι εκ νέου υποψήφιος. Αφιερώνω τους τελευταίους μήνες της Προεδρίας μου αποκλειστικά στην υπηρέτηση της γαλλικής Δημοκρατίας. Από το 2012 που ο γαλλικός λαός μου εμπιστεύθηκε τα ινία της χώρας παλεύω με όλες μου τις δυνάμεις για τη χώρα και τους πολίτες. Η απόφασή μου έρχεται σε μία στιγμή όπου τόσο η τρομοκρατία όσο και ο εσωτερικός εξτρεμισμός μας απειλούν. Πιστεύω στη δύναμη και τη δυναμική της δημοκρατίας και εύχομαι οι γάλλοι πολίτες να αποφασίσουν με γνώμονα μόνο το καλό της χώρας. Ζήτω η Γαλλία".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα