ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016

Θάνος Πλεύρης: Ευχαριστώ το Θεό για την δεύτερη ευκαιρία - Καλή υγεία σε όσους ευχήθηκαν το θάνατό μου

Εμφανώς ταλαιπωρημένος αλλά ευδιάθετος ο Θάνος Πλεύρης πήρε εξιτήριο από το Ιατρικό Κέντρο μετά την περιπέτεια με την υγεία του που παραλίγο να του κοστίσει την ζωή.
Ο κ. Πλεύρης είπε: «Ευχαριστώ το Θεό που έχω τη δεύτερη ευκαιρία να είμαι δίπλα στην οικογένειά μου. Στους λίγους που ευχήθηκαν το θάνατό μου εύχομαι να έχουν καλή υγεία», είπε ο πρώην βουλευτής.


Ζήτησε η περίπτωσή του να αποτελέσει αφορμή για να εξεταστεί το θέμα των ενδοσοκομειακών λοιμώξεων κυρίως στα δημόσια νοσοκομεία. Για την κατάσταση στην οποία είναι σήμερα είπε ότι είναι στο τελικό στάδιο ανάρρωσης και το επόμενο στάδιο θα συνεχιστεί στο σπίτι για κάποιες εβδομάδες. Ευχαρίστησε τη γυναίκα του, την αδερφή του και τη μητέρα του και πρόσθεσε ότι αυτό που τον κράτησε ζωντανό ήταν η αίσθηση να ξαναδεί τα παιδιά του.[περισσότερα]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα