Παρασκευή 15 Ιουλίου 2016

ΖΑΧΟΣ ΧΑΤΖΗΦΩΤΙΟΥ :«Ξύπνησα ένα πρωί και πούλησα τρία σπίτια στη Μύκονο και τρία στην Κηφισιά»(ΒΙΝΤΕΟ)

Σε τηλεοπτική εκπομπή παραχώρησε συνέντευξη ο Ζάχος Χατζηφωτίου, ο οποίος εξήγησε τους λόγους που πούλησε τρία σπίτια στη Μύκονο και τρία στην Κηφισιά.

«Από τον πόλεμο κρατάω μόνο τα παράσημά μου και όχι τις αναμνήσεις μου. Πούλησα τα σπίτια μου και το βγάλανε ως “στο νοίκι ο Χατζηφωτίου”, λες κι έμεινα στο ράφι. Πούλησα τρία στην Κηφισιά και τρία Μύκονο. Ξύπνησα ένα πρωί και είπα “αυτά τώρα τι τα κάνω εγώ; Για να τα έχω;”. Κάποιος με ταλαιπώρησε με κάποιο από αυτά και νευρίασα. Τώρα μένω εδώ στο Φάληρο, 600 ευρώ ενοίκιο».περισσότερα εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα