Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2015

Στάη: Δεν κατάλαβα γιατί επέστρεψε η Τρέμη στο δελτίο του MEGA

ΕΛΛΗ ΣΤΑΗ«Εγώ αποκλείεται να παρουσιάσω δελτίο στο Mega. Ήταν μία έκπληξη το χθεσινό δελτίο, τόσους μήνες διαβούλευση για να γυρίσουν από κει που ξεκίνησαν. Εγώ δεν είδα δελτίο…». Η Έλλη Στάη στην εκπομπή “Όλα Μπιπ” του ΑΝΤ1 σχολίασε τις τελευταίες εξελίξεις στο  Μega.«Το να φύγει κάποιος και να επιστρέψει μπορεί να γίνει άνετα, δεν είναι αυτό το θέμα. Για ποιο λόγο σε αναγκάζουν να φύγεις και για ποιο γυρνάς… Πες μου εσύ!”

Η δημοσιογράφος είπε πως την έγινε πρόταση συνεργασίας στο δελτίο ειδήσεων πριν από δύο μήνε για τη θέση της σχολιάστριας “Η συζήτηση έγινε από τον διευθύνοντα σύμβουλο, έναν μέτοχο και τον διευθυντή ειδήσεων», είπε και πρόσθεσε. «Έκανα μία πολύ σοβαρή συζήτηση. Μετά έμαθα ότι τσακώθηκαν μεταξύ τους. Τι είχανε μες στην ψυχή τους, μες στο μυαλό τους, δεν ξέρω. Μου είπαν αυτό. Ότι τσακωθήκανε μεταξύ τους. Αυτοί που μου έκαναν την πρόταση με τίμησαν και με την εξήγηση που μου έκαναν για την πρόταση. Μου είπαν ότι είμαι μία δημοσιογράφος που δεν εξαρτώμαι και δεν κάνω νταραβέρια.», υποστήριξε η παρουσιάστρια.typologies.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα