Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015

ΓΑΠ :" Και εγώ αγανακτισμένος ήμουν" - ΒΙΝΤΕΟ

ON LINE :"έχει μούτρα και μιλάει ο πολιτικός απατεώνας"
Ερχόμουν στην Ελλάδα για να μιλήσω, γυρνώντας από τις διαπραγματεύσεις, αφού έκανα το γύρο του πλανήτη δύο φορές και άκουγα να με πετροβολούν οι διάφοροι από την εξέδρα, εκεί που παλεύαμε με τα θηρία μέσα στο γήπεδο. Όχι μόνο με λοιδορούσαν αλλά λέγανε ψέματα. Εγώ έκανα το πατριωτικό μου καθήκον δεν με ενδιέφερε τι άκουγα από τους αγανακτισμένους που στρέφανε εναντίον μου. Γιατί και εγώ αγανακτισμένος ήμουν. Αγανακτισμένος, γιατί παρέλαβα μία Ελλάδα που δεν θέλαμε ποτέ να φτάσει σε αυτή τη θέση», δήλωσε ο Πρόεδρος του Κινήματος Δημοκρατών Σοσιαλιστών, Γιώργος Παπανδρέου, «στον ενικό» και στον Νίκο Χατζηνικολάου.



Δείτε το βίντεο από το STAR/enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα