Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2015

Σαμαράς: Παραδίδω μια χώρα μέλος της ΕΕ και του ευρώ - ΒΙΝΤΕΟ


Σαμαράς: Παραδίδω μια χώρα μέλος της ΕΕ και του ευρώ - ΒΙΝΤΕΟ
"Ευχαριστώ από καρδιάς όλες όλους που στάθηκαν δίπλα μας σε αυτή τη δύσκολη αναμέτρηση, θέλω να αισθάνονται υπερήφανοι γι αυτή τη μάχη που δώσαμε μαζί. Ο ελληνικός λαός μίλησε και όλοι σεβόμαστε την απόφαση του" δήλωσε οΑντώνης Σαμαράς από το Ζάππειο.

"Έχω τη συνείδησή μου ήσυχη. Παρέλαβα μια χώρα στο χείλος της καταστροφής, μου ζητήθηκε να κρατήσω αναμμένα κάρβουνα στα χέρια μου και το έκανα. Αντέξαμε. Αποτρέψαμε τα χειρότερα. Βγάλαμε τη χώρα από τα ελλείμματα, από την ύφεση, αποκαταστήσαμε την αξιοπιστία και το κύρος της πατρίδας μας.  Βάλαμε τα θεμέλια για την έξοδο από την κρίση" πρόσθεσε.
"Πήραμε μέτρα επώδυνα κι έγιναν και σφάλματα και αδικές" και τόνισε: "Παραδίδω σήμερα μια χωρα που συντεταγμένα βγαίνει από την κρίση και πάνω απ όλα παραδίδω μια χώρα που είναι μέλος τη ΕΕ και του ευρώ" ενώ ευχήθηκε "η επόμενη κυβέρνηση να διατηρήσει αυτά τα κεκτημένα".
"Έχω ήσυχη τη συνείδησή μου γιατί είπα την αλήθεα στο λαό μέχρι τέλους" συμπλήρωσε ο Αντώνης Σαμαράς.
"Το εκλογικό αποτέλεσμα δεν είναι ευχάριστο για εμάς αλλά δείχνει ότι η ΝΔ άντεξε και έιναι όρθια.
Η ΝΔ φαίνεται να έχασε μόνο δυο μονάδες σε σχέση με τις εκλογές του 2012

Τέλος ο Αντώνης Σαμαράς είπε: "Ο ρόλος της ΝΔ στις επόμενες εξελίξεις είναι κρίσιμος. Θα διαδραματίσει αυτό το ρόλο στον ακέραιο".

enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα