Σάββατο 29 Μαρτίου 2014

Η ΤΑΝΙΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΡΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ

Μετά την παραίτησή του από τη βουλευτική έδρα της Β' Αθήνας προκειμένου να αφιερωθεί ψυχή τε και σώματι στην Αθήνα ,τη θέση του κ. Σπηλιωτόπουλου στη Βουλή, και μάλιστα ενόψει της κρίσιμης ψηφοφορίας για τη συμφωνία με την τρόικα, καταλαμβάνει η κ. Τάνια Ιακωβίδου καθώς ο πρώτος επιλαχών Γιάννης Παπαθανασίου αρνήθηκε τη θέση.
«Λόγω της πρόσφατης ανάληψης των καθηκόντων μου ως Προέδρου του Δ.Σ. των Ελληνικών Πετρελαίων, δεν θεωρώ σωστό να αποδεχθώ τη θέση στη Βουλή. Είναι επιλογή μου να τιμήσω στο ακέραιο την αποστολή που μου ανατέθηκε, δουλεύοντας με σοβαρότητα και συνέπεια, όπως έχω πράξει στο σύνολο της πολιτικής μου διαδρομής» σημειώνει σε ανακοίνωσή του ο κ. Παπαθανασίου, ανοίγοντας έτσι την πόρτα του κοινοβουλίου για τη δημοσιογράφο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα