Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2013

ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ

Το "ONLINE" συνεχίζει το αφιέρωμα σε τραγούδια του Ελληνικού Κινηματογράφου
Ο Τώνης Μαρούδας στο αρχοντορεμπέτικο "Άρχισαν τα όργανα", σε μουσική του Μιχάλη Σουγιούλ και στίχους του Αλέκου Σακελλάριου, από την ταινία "Σάντα Τσικίτα" (1953). Πρόκειται για μεταφορά της μεγάλης θεατρικής επιτυχίας του Βασίλη Λογοθετίδη και των Σακελλάριου - Γιαννακόπουλου "Ο Φώτης Φαγκρής και η Τσικίτα Λοπέζ" Εκείνη τη χρονιά ο Σακελλάριος γύρισε δυο ταινίες (το "Σάντα Τσικίτα" και το "Δεσποινίς Ετών 39") σε στούντιο της Αιγύπτου, μέσα σε τρεις εβδομάδες. Στην διάρκεια των γυρισμάτων ο πρόεδρος της Αιγύπτου, στρατηγός Νεγκίμπ, επισκέφθηκε τα στούντιο για να δει από κοτά τα γυρίσματα. Λέγεται πως αναπτύχθηκε ένα ειδύλλιο μεταξύ της Ίλυας Λιβυκού και ενός ωραίου αξιωματικού ο οποίος συνόδευε τον Νεγκίμπ και εντυπωσιάστηκε από την παρουσία της. Ήταν ο Γκαμάλ Αμπντέλ Νάσερ που λίγο αργότερα ανέτρεψε τον στρατηγό και πήρε τη θέση του στη προεδρεία της χώρας...


Στίχοι:   Αλέκος Σακελλάριος
Μουσική:   Μιχάλης Σουγιούλ


Άρχισαν τα όργανα
σήκω απ’ τη θέση σου
χόρεψε ζεϊμπέκικο
λύγισε τη μέση σου

Χτύπησε τα πόδια σου
πάνω στον ασήκικο σκοπό
έτσι μου γουστάρεις
έτσι σ’ αγαπώ 

Άρχισαν τα όργανα
το παλιό ντερβίσικο
να μη μου το χόρευες
θα `τανε αφύσικο

Χόρεψε κορίτσι μου
παλαμάκια εγώ θα σου χτυπώ
έτσι μου γουστάρεις
έτσι σ’ αγαπώ 

Άρχισαν τα όργανα το
μπουζούκι εργάζεται
να το το κορίτσι μου
σιέται κι τινάζεται

Φτου σου κοπελάρα μου
ε ρε τι μου κάνεις πω πω πω
έτσι μου γουστάρεις

έτσι σ’ αγαπώ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα