Πέμπτη 11 Ιουλίου 2013

Ζητάει αποζημίωση 20.000 από την ΕΔΤ

Ο σκηνοθέτης Ροβήρος Μανθούλης εξέδωσε μια αιχμηρή ανακοίνωση με την οποία διαμαρτύρεται για την μετάδοση της ταινίας του «Η Κυρία Δήμαρχος», με την οποία ξεκίνησε η μετάδοση προγράμματος από την ΕΔΤ. Ο σκηνοθέτης αναφέρει ότι, απ’ τη στιγμή που δεν μπορεί να εμποδίσει την μετάδοση, θα ζητήσει αποζημίωση 20.000 ευρώ.


«Ο Καψής στα νιάτα του, μου ζητούσε ταινίες μου για να ανοίξει σινέ-κλαμπ. Αποφάσισε να το ξεκινήσει επιτέλους με την "Κυρία Δήμαρχο". Στην ΕΔΤ που ψευδίζει την ΕΡΤ. Βλέπετε, θα λέει ο υπουδγός, ιστοδική στιγμή. Αδχίζουμε με ταινία του Μανθούλη που μας βδίζει.

Η ταινία μου γίνεται λοιπόν Κυδία Δήμαδχος. Δεν μποδώ δυστυχώς να την εμποδίσω ή να την απαγοδεύσω. Μποδώ μόνο να ζητήσω δικαστικώς είκοσι χιλιάδες ευδώ αποζημίωση για τη δυσφήμηση που μου κάνει με το να μεταδίδει την ταινία μου σε κατάπτυστο κανάλι.

Γιατί όλοι οι Έλληνες μόλις βγει στο κουτί η ταινία θα φτύνουν την οθόνη τους. Ελπίζω αμέσως μετά την Κυδία Δήμαδχο να γίνει και η Κηδεία της Ιεδοδούλου. Δηλαδή της ΕΔΤ», καταλήγει ο Ροβήρος Μανθούλης.

Πηγή: topontiki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
κάντε κλικ στην εικόνα

ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ
kourdistoportokali.com

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ (1918-2017)

Κ.ΚΟΛΜΕΡ

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep

MICHAEL LANDON

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΛΙΒΑΔΙ

TVP

TVP

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ

TVP ΤΟ WEB ΚΑΝΑΛΙ ΜΑΣ
κάντε κλικ στην εικόνα